luni, 22 februarie 2010

Străluciri de perle

Abia aştept primăvara. Mi-e dor de razele soarelui pe cerul albastru, mi-e dor de aerul proaspăt de dimineaţă şi de adierea vânticelului călduţ care mângâie florile din copaci ... Mi-e dor de culori.

De roz... de lila...

şi de movul tare al strugurilor,


... de bleu şi de turcoaz,
de albastrul marin,
chiar şi de griul perlat,
de verdele ierbii şi al frunzelor firave...
de auriul soarelui,

de roşul strălucitor...
ba chiar de negrul pământului umed.








8 comentarii:

  1. Buna Dana!
    Si bine te-am regasit!
    SUnt tare dragute seturile! Sunt facute de tine?
    Puuup!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!!!Foarte frumos tot ce-ai lucrat!Pup si multa imaginatie creatoare in continuare!Acum am inteles motivul absentei tale de pe blog;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate...de aia ai lipsit asa mult de pe aici?!Uau...minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări! Sunt foarte frumoase! Spor la lucru, în continuare şi la cât mai multe modele inspirate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase, Spor la treaba. Se ne spui din ce sunt facute si ce preturi au.
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte dragute. dar ne era dor de voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor!!! Multumesc!!!
    E un hobby la momentul asta.
    - Alina, da sunt facute de mine. "Margelesc" cand reusesc sa-mi fac timp. Deocamdata am facut pentru mine si familie, iar acum pentru a le oferi pe post de martisoare.
    - Oana, sa dea Domnul!
    - Ana, esti draguta. Mersi!!!
    - Svea, mersi. Am nevoie de inspiratie, corect.
    - Bianca, sa fie! Acestea sunt facute din perlute de sticla.
    - Alina, draga mea, si mie mi-era dor de voi. La voi m-am gandit des.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Dana,
    sunt minunate, vreau si eu sa cumpar dela tine cand iti faci timp sa lucrezi si pentru vanzare.
    Mi-era dor de voi si am fost ingrijorata caci la ultimul meu mail nu ai mai raspuns si mi-am facut o groaza de ganduri negre.Pupici si sanatate multa !

    RăspundețiȘtergere